Úloha:

Všechny uvedené návrhy produkčních a doplňovacích úloh lze pokládat za nevhodné a v didaktickém testu by se neměly objevit. Určete, v čem spočívá jejich nevhodnost a jaké riziko použití těchto úloh představuje. Navrhněte jejich úpravu tak, aby úloha byla vhodnější, ale aby byl přitom zachován typ úlohy, tedy aby šlo stále o úlohu produkční nebo doplňovací.


  1. Mezi hmyz s proměnou dokonalou patří....................................................... .


  1. Kdy byla bitva na Bílé hoře? ........................................................



  1. Vypište nejvýznamnější české spisovatele 1. poloviny 20. století:

    a) .............................................................................

    b) .............................................................................

    c) ..............................................................................


  1. ....................... patří mezi významné hudební skladatele 19. století. Známý je především jeho cyklus symfonických básní s názvem ....................................... nebo opera ...................................... .


  1. Těleso, jehož všechny hrany mají stejnou délku, je............................. .


  1. Chemická reakce, při které se teplo.............................. se nazývá ............................... reakce.