Úloha:
Všechny uvedené návrhy produkčních a doplňovacích úloh lze pokládat za nevhodné a v didaktickém testu by se neměly objevit. Určete, v čem spočívá jejich nevhodnost a jaké riziko použití těchto úloh představuje. Navrhněte jejich úpravu tak, aby úloha byla vhodnější, ale aby byl přitom zachován typ úlohy, tedy aby šlo stále o úlohu produkční nebo doplňovací.
Mezi hmyz s proměnou dokonalou patří....................................................... .
Kdy byla bitva na Bílé hoře? ........................................................
Vypište nejvýznamnější české spisovatele 1. poloviny 20. století:
a) .............................................................................
b) .............................................................................
c) ..............................................................................
....................... patří mezi významné hudební skladatele 19. století. Známý je především jeho cyklus symfonických básní s názvem ....................................... nebo opera ...................................... .
Těleso, jehož všechny hrany mají stejnou délku, je............................. .
Chemická reakce, při které se teplo.............................. se nazývá ............................... reakce.
|